Zwroty i reklamacje

Zwroty

Przysługuje Państwu 14-dniowe prawo do do zwrotu produktów zakupionych na odległość. Produkty muszą być nieotwarte, a opakowania oraz etykiety nieuszkodzone.

Jeśli chcecie Państwo dokonać zwrotu, prosimy o wiadomość e-mail na adres sklep@folwark.pl. Zwracane produkty prosimy zapakować w oryginalny karton wysyłkowy, dołączyć dowód zakupu, zabezpieczyć oraz odesłać a adres:

Wina i Szampany
ul. Sienkiewicza 39
90-114 Łódź

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

Koszty dostawy towaru do Klienta zwracane są tylko w przypadku zwrotu wszystkich zakupionych produktów. Jeżeli zwracana jest jedynie część zakupionych produktów, koszty przesyłki nie są zwracane.

Zwrot zapłaconej kwoty zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania e-mailem oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz przyjęcia zwracanych przedmiotów jako spełniających warunki dokonania zwrotu.

Reklamacje

Jeśli produkt jest wadliwy z przyczyn leżących po naszej stronie, przysługuje Państwu prawo do reklamacji. Prosimy o wiadomość na adres sklep@folwark.pl z opisanym powodem reklamacji.

Reklamacji podlegają w szczególności produkty, których:

  • Opakowania są uszkodzone.
    W przypadku widocznego uszkodzenia należy sporządzić protokół zniszczenia w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę, a następnie skontaktować się z nami. Po otrzymaniu protokołu, wysyłamy przesyłkę ponownie.
  • Wino posiada wadę, choć było przez Państwa przechowywane w odpowiednich warunkach.
    W takiej sytuacji należy zakorkować butelkę (lub zamknąć oryginalnym zamknięciem) i opisać wadę wina pisząc na adres folwark@folwark.pl. Jeśli wino było przechowywane przez Państwa dłużej niż tydzień, prosimy również o opisanie warunków, w jakich było przechowywane. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
    Uwaga! Niektóre cechy wina mogą być mylnie identyfikowane jako wada (np. osad na dnie butelki). Jeśli macie Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt!

Wszystkie reklamacje rozpatrzymy natychmiast po otrzymaniu towaru – najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia jego odebrania.

(0)